Вирішення спорів щодо електроенергії

Всі спори та суперечки, що виникають між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом переговорів.

У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку електричної енергії у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.

Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».


З приводу процедури вирішення спорів постачальником просимо звертатись до ТОВ  «Укренергострім»:

* за адресою: 02100, м. Київ, вул. Сергія Набоки, 9

* за телефоном +380 (63) 045 16 56

* електронною поштою на адресу: mail@ukrenergostream.com.ua

* за допомогою форми звернення.

Особа, відповідальна за врегулювання спорів — директор ТОВ «Укренергострім» Жуковський Олександр Юрійович.


Графік роботи: Понеділок — п’ятниця, 09.00-18.00.